:'( & Stockholm

hej bloggen! Idag har det varit lite sorgligt i skolan, eller iallafall i slutet för att en i klassen ska flytta .'( Catalina, hon ska flytta till Spaninen igen :(<3 kommer sakna henne otroligt mycket...

Ah, sen var det musikal idag och på sången skulle man sjunga en låt för hela gruppen och jag sjöng "This is my life" (Anna Bergendahl), sen kunde jag inte vara med på dansen för att min dumma tå gör ont och är jobbig, sen haltar man ju också och då bli foten jätte konstig så när men går, går man inte på hela foten utan på sidan typ :/
Japp, var med på en roligt "dockdans" som inte var så jätte jobbigt. 

Idag är det ju pappas födelsedag också så mormor & morfar är här :D<3
Vi ska snart äta tårta !:D

Dagens låttips: Soul sister som gruppen Train sjunger :) LÅTEN ÅGER OCH MAN KAN LYSSNA PÅ DEN HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST !

Här kommer också lite bilder från Stockholm !






















Har tusen mer från Stockholm men orkar inte ladda upp mer xD
Puss
/Julia <3


Kommentarer
Postat av: Matilda Wahlgren:)<3

Gud vilka fina bilder!!<3:);P

2010-05-06 @ 07:39:11

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0