BÄSTA DAG/NATT !

Hej bloggen !
Har haft hur kul som helst (L)
Det var såhär att jag, Steffi, Hilde, Zoe, Mea, Hilma, Emelie, Thea & Emma ville göra något kul tillsammans så igår så sa Steffi att vi ska göra något jätte kul tillsammans och alla bara ÅMEN SÄG! för Steffi berättade inte vad det var vi skulle göra hon berättade det bara för Mea för hon kunde inte vara med :( Men vi skulle iallafall sova över så mycket visste vi, men sen vi maten så sitter jag Hilma, Hilde & Steffi och Steffi typ gick iväg och pratade med Emma, Zoe, Emelia & Mea så att efter maten så hade Steffi inte sagt än men då började jag tro att hon hade berättat vad vi skulle göra till alla utom mig så jag typ var arg fast på låtsas så ;) Så jag bara "Jag vet att ni vet, vad vi ska göra!" men även så trodde jag att dem inte visst ;p 
Aaa men sen när vi slutade så sa alla att dem längre inte kunde göra detta så att det tillsut bara blev jag & Steffi som kunde va s hon sa att hon och jag kunde gå och hyra film och köpa chips och sånt så jag åkte till Steffi då och så gick vi då och hon hade också sagt att hon skulle hämta ett slags militär kort på hennes pappas jobb för han är militär och sen så hade han bytt jobblokal som låg i stan , så vi gick då en omväg typ och sen så stannade vi framför två lägenheter och Steffi bara "Jag har glömt bort av vilken de här husen pappa jobbar i" och jag tyckte det var lite konstigt att militärer jobbar i lägenheter :S men sen sa Steffi att vi kunde fråga de som jobbar på pizzerian (som låg brevid då) om dem visste så vi gick in och jag tyckte det var lite pinsamt att fråga dem som jobbar där aa men sen när vi gick i så såg jag några skumma människor med mössor och tidningar framför sig så man inte såg ansiktet :S Jag frågade Steffi om hon inte skulle fråga de som jobbade på pizzerian nu. Men då så bara la tjejerna som de var bort tidningarna och bara "Hej Julia, vad vill du ha för pizza?" och jag bara VAAAAAAAA??!!!!! så de som satt där var Emelie, Emma, Hilde & Zoe så dem hade alltså ljugit för mig om att dom inte kunde och överraskat mig ! ;o<333333
Sen åt vi pizza och jag var helt chockade och vi har det på film så jag kanske kommer lägga upp videon :D Men asså jag höll seriöst på att börja skrika så chokad jag var , men jag var jätte glad om sen så sovde vi över hos Emelie, vi kollade på film och pratade .
Sen sov vi värsta mysigt för alla sov ju i samma rum och rummet var ju ändå ganska litet. Så jag, Emelie, Steffi, Emma sov på två madrasser och jag typ låg på Steffis ben och det var hur mysigt som helst! Aa men sen typ snackade vi jättelänge och det var jätte mysigt och sen så somnade Steffi och vi hade sagt att det som somnade först skulle man få busa med så vi hämtade kola sås och så filmade vi och Hilde började kleta kola sås i ansiktet på henne och kletade av sig jätte mycket i håret så det blev värsta stelt :D asså vi skrattade sjukt mycket och det har vi också på film då och kanske kommer ladda upp det med <3
Sen så pratade vi lite till och sen så var det dags att sova och klockan var typ tre ;)
Asså det är verkligen ett minne för livet !
ÄLSKAR ER ! (L)
Sen nu är farmor och farfar här så måste dra nu
Pusshej
/Julia :*

Kommentarer
Postat av: Zoe

det var askul! <3

2010-05-15 @ 16:12:47

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0