Barnhemmet

Hej bloggen!
Dagen började med att jag vaknade och låg och läste lite, sen gick jag upp (ganska sent) och åt frukost & sen orkade jag inte göra i ording mig men vid typ halv 12 ringde Ida och frågade om jag ville komma till Filippa och då gjorde jag i ording mig ;)
Sen lite senare kom Emma och då satt vi och skickade lite teman och så :)
Sen skulle Filippa och äta på en resturang så jag, Ida & Emma gick till GVG och hyrde en film. Barnhemmet!
Vi kollade på den och skrek typ as högt tre gånger ! Den var värsta bra ;o ! R E K O M M E N D E R A S !
Sen så kunde inte vi va mer för jag och Felicia skulle titta på en teater :D Jessica var med i den, Pippi Långstrump var det ;)




Hah , fina bilder va ?
PUSS :*
/Julia


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0