BADDAGS!

Hej bloggen!
Idag har jag haft en jätte rolig och mysig dag (L)
Det började med skolan och det var faktiskt kul, men mest för att träffa kompisarna för att varit borta så länge :)
Sen efter skolan så skulle jag hem och bara hämta kameran sen så skulle några från D och B åka till Växjösjön och bada med jag fick inte bara för mig tå :( Men de andra badade, okej förutom Mea och Thea.
Det kommer snart bilder och videoklipp från det också!
Sen idag är det bara att ladda till imorgon då jag ska till Västervik och sjunga i tävlingen Julias stjärnskott, ha lite komiskt att det är Julia stjärnskott och jag heter Julia men det är bara för att tävlingen är i sammarbete med tidningsredaktionen Julia.
Emmie och mamma är de som följer med och vi kommer ha det jätte mysigt :)
Som sagt snart kommer det bilder och videoklipp från dagen ;)
Kramar från Julia (L)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0