1 Maj :)

HEEEJ :D Hann inte blogga igår när Linn gått hem. Men Linn kom ju typ halv 7 och då typ tog jag lite kort med hennes systemkamera och så satt vi vid datorn ;), sen så skulle vi äta och efter kollade vi lite på talang innan vi gick ner i sjön för att kolla på majbrasan och raketerna :) det var jätte fint och mysigt <3
sen gick vi hem till ett ställe där hennes mamma och pappa var och där var det någon fest och Linn och jag hade först inget och göra men sen så typ gjorde vi sten sax påse och den som förlorade fick slå allt vad den hade på handen så jag blev typ helt röd och knottrig på min hand xD sen spelade vi lite guitarhero och sen gick vi hem till mig igen och där så pratade vi och tog lite kort med Cilla (Jonnas kompis), Jonna, jag, Linn & Joar <3
Sen när Linn gick hem och jag skulle sova för klockan var typ 1 så hade jag as ont i min tå som jag typ har någon inflamation i :S
Och idag är det 1 maj och jag och Felicia ska ner och kolla på 1 maj loppet men vi ska inte springa :)<3
Sen efter det antar jag att Felicia och jag ska göra något :D



Snart kommer det lite bilder från när det var final i next star i Stockholm också, här har vi en ! :)
Kram
Julia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0