The Twilight Saga Eclipse *finner inga ord*

FIRE AND ICE
Some say the world will end in fire;
Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

-
Eclipse

Kom hem från bion nyss och jag är heeeeelt mållös!
Jag tror inte att jag kan skriva och berätta om filmen och om min känslor till filmen med bara ord.
Jag förstår heller inte riktigt hur man kan göra filmer som man blir berörda av så här mycket! Det är helt sjukt.
Sen så var filmen också faktiskt riktigt kul, ibland så man skrattade men sen grät jag också nästan hela tiden för att allting var så fint.

Måste också säga att jag tror Eclipse är den bästa filmen av alla. David Slade är faktiskt en otroligt duktig regissör och gjort Eclipse väldigt detaljerad.
Jag hade sagt väldigt höga förväntingar om scenerna och så men filmen var mycket bättre än så!

TACK TILL STEPHANIE MEYER, CATHERINE HARDWICKE, CHRIS WEITZ, DAVID SLADE (regisörren av Twilight, New moon & Eclipse), KRISTEN STEWART, ROBERT PATTINSON, TAYLOR LAUTNER & alla i hela "Twilight" - fenomet.


Some say the world will end in fire;
Some say in ice.
From what I've tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

-
Robert Frost

TACK, THE TWILIGHT SAGA!



Kommentarer
Postat av: emelie

så söött du är på din header (bilden) !!! <3

2010-07-01 @ 13:16:03
Postat av: Juliaa (jag)

nee det är jag ju inte! du är söt <3

2010-07-01 @ 20:26:19

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0