TELEBORGSLOTT

Hej bloggen!
Idag så har det inte varit en vanlig skoldag för att vi har varit på teleborgslott och haft utflykt med hela D-enheten.
När vi kom så regnade det och vi frös (jag, Emma, Steffi, Emelie, Thea, Zoe och Paulina) och vi fikade lite också.
Sen så skulle vi ju ha en massa lekar och det var ganska segt förutom några som var roliga ;D
Vid typ 11 åt vi och jag hade pannkakor med mig! :D Men sen typ så skulle Thea som hade korv med sig ta ut vattnet ur sin termos och då öpnnade hon korken som satt på lite och lät vattnet rinna ut sen så när nästan allt var ute så skakade hon på termosen så att korken trillade av och alla henne korvar trillade ut! x) HAHAHAHA ;D
Det var as kul fast det var synd om Thea som inte fick någon mat men hon gick runt och tiggde lite också hällde hon ketchup i korvbröden, låter inte så gott jag vet och det är det inte heller ;P
Sen var det fri lek och vi cyklade sedan hem igen.
Nu är jag hemma och jag kom hem för typ 3 timmar sen och i 2 timmar har jag övat på pianot, låten Bella's lullaby som kommer från twilight och den är skit svår! Så vet inte om jag ska fortsätta öva på den.
Ska inte göra så mycket mer idag, lite plugg kanske eller jo plugg, jag måste det för vi har två prov imorgon.
Puss
/Julia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0