Shopping

Hej ;)
Idag i skolan så har vi typ bara rensat lådor och rensat. Men efter maten var det ju dags för brändbollen, 6:orna mot fröknarna. Gissa vilka som vann? 6:ORNA!!! Haha dem var bäst och lugnt snyggast (bilder kommer).
Efter skolan så stack jag hem och bakade lite sen behövde jag ner på stan en liten stund så jag gick ner ensam. Tråkigt att gå ensam men det var bara ett litet tag så...
Här kommer dagens inköp :

Tunika/klänning, Ginatrot 99.50 :-

Rosa kofta, Lindex 199:-

HAHA, blev lite kär i denna tröjan och var tvungen att köpa den...
Edward t-shirt, Lindex 149:-

Blommigt linne, Bik Bok 149:-

Ring rosett, Bik Bok, sen var det rabatt så vet inte priset.



Imorgon är det skolavslutning och ska nog ha klänningen på bilden högst upp och ringen längst ner ;)
LÄNGTAR! (L)
och imorgon är det bara 2 vecko kvar tills Eclipse har premiär ;D

Kommentarer
Postat av: emelie

nej vad cool haha Robert Pattinson jag fattar vf du blev kär i den <3 alla va fina !! <3

2010-06-15 @ 22:10:31
URL: http://liiezzz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0