RÖSTA!



I Julia-tidningens kommande nummer så kommer dem ha temat Eclipse, fullspäckat med bilder, poster och allt det senaste från Eclipse och "twilight"-kändisarna. Samma sak var det med Twilight och New moon.
Nummret kommer ut i affären den 29:e juni.
Julia-redaktionen behöver nu hjälp med att välja den sista postern i tidningen och som ni ser här på bilden ovan så kommer det bli någon utav Robert (Edward), Taylor (Jacob) eller Kellan (Emmett). Så det gäller alltså för er att rösta och det gör ni här.
Dem måste ha din röst senast den 9:e juni!


Kommentarer
Postat av: tomat :)

hehe julle såklart att du väljer rob.

det är ju den som du sa till mig ''förolämpa inte min kille'' :) kanske är det lite pinsamt att jag skriver det här !?

2010-06-06 @ 09:11:39
Postat av: JAG :)

SÅKLART JAG GÖR ;)



+ att du är dum :D:D

MOHAHAHAH <3

2010-06-06 @ 11:48:16

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0