Lång dag

Hej bloggen!
Har haft det as kul idag! Har ont i huvudet bara för jag skrattat så mycket med Mathilda och hennes bror Edwin ;D Haha dem är jätte kul verkligen (Y)
Har ju tävlat som sagt då i Helsingborg i Julias stjärnskott, framträdandet gick bra men man kom inte till någon final och det gjorde inte Mathilda heller :( Men vi brydde oss inte så mycket utan var bara glada för att vara en av de 20 bästa :) För alla var verkligen hur bra som helst! Så alla var värda en vinnarplats (förutom jag).
Efter tävlingen så bestämde vi att familjen Lindström och jag, Jonna & mamma skulle ta färjan över till Danmark så det gjorde vi och vi gick in i affären och jag käpte lite tuggummi ;P
När vi kom fram till Danmark spöregnade det och det hade det gjort i Helsingborg också men vi hade hoppats på bättre väder här men nej, lite segt för vi frös men vi gick runt och letade efter någon resturang och när vi gick på gatorna så typ moddade Edwin Danmark, haha jag garvade as mycket! *skrattar*
Sen så hittade vi en resturang och maten var sådär god men jag beställde en buffe och då fick man chips till maten x) haha så det tog jag för pizzan smakade blä och den andra maten smakade gammalt och det var den säkert också men aja.
Vi åkte sedan tillbaka till Danmark och sa hejdå till Mathilda och alla och sedan käpte vi lite glass på vägen hem och nu måste jag sova.
Puss & godnatt, sov gott! (L)<3
/Julia

Det kanske kommer bilder också, om jag orkar ladda upp ;P

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0