jag är avundsjuk!

Hej! (a)
Är otroligt avundsjuk, asså jag kollade nyss på en blogg som heter http://thetwilightseries.blogg.se och där hade dem hittat en blogg där en tjej som hade gått på fan-eventet (med Kristen & Taylor) och sedan haft turen att träffa dem på deras hotell och fått ett foto med dem! Kolla på hennes blogg --------> http://josefinesdiary.blogg.se/2010/june/what-a-feeling-cant-beliveing.html

Blä, jag är avundsjuk, varför gick jag inte på fan-eventet? Vissa som har gått på fan-eventen hade kommit hem och varit besvikna för att alla fans skrikit sönder allt, för dem sa att man inte ens hörde vad Kristen eller Taylor sa och Kristen hade typ hållit för öronen ibland x)

Japp, var bara tvungen att dela med mig med denna avundsjuka känsla! Höhö.
Annars idag har jag läst, solat och suttit vid datorn för man kan inte göra något som är ansträngande nu när det är så varmt så på kvällen blev det lite svalare så jag gick till Felicia och vi gick ut och gick lite på Biskopshagen.
Imorgon far jag till farmor & farfar och kommer inte hem förrens ... ? Jag venne men jag har tillgång till data och mobil och det kommer blogginlägg under helgen.
Pusss
/Julia (L)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0