Evedal

Hej bloggen!
Idag har jag och hela 4-6:an varit på evedal ;D Det var as kul! Förutom att cykla dit...
När vi kom dit så gick vi igenom en massa regler sen gick jag, Felicia, Steffi, Thea, Emma, Emelie, Zoe, Mea, Paulina, Emmy & Klara och satte oss på Paulinas filt. Det var kallt och alla frös typ men sen skulle de flesta av oss bada :S Sen när dem kom upp frös dem as mycket om Emma blev värsta förkyld, undra varför? ;o Vi gjorde typ inte så mycket vi låg bara och sov men sen när vi grillat så satt Thea och lutade på mig (hon är världens mest irriterande unge) och som vanligt så började hon slåss och sånt så man får alltid damp på henne och jag fick ju det då och hällde saft i hennes hår, osmart av mig för jag visste ju att hon skulle hälla tillbaka, så det gjorde hon (mycket) vi slöt fred men hon hällde sen en gång till och då började jag jaga henne :D Så jag hällde vatten och sånt på henne, MWAHAHA! Sen kom Klara och hällde ketchup på Theas klänning som hon hade när hennes mamma och pappa gifte sig så hon blev ganska ledsen (det var en vanlig vit bommuls-klänning) och ketchup fläckar är svåra att få bort också.  
Efter det var klockan ganska mycket och vi skulle typ hem om en halvtimme och då startade det ett vattenkrig typ så killarna från B och vi tjejer (det var några fler än vi som satt) var emot Klara och Emmy xD Haha det var as kul! 
Hade verkligen as kul idag! 
Bilderna som kommer nu är från Emmas blogg så hon är alltså fotografen ;) eller kanske inte på alla bilder men det är hennes systemkamera! (L)





Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0