Emmie helg

Hej bloggen!
Har ju varit med Emmie helgen och vi har haft as kul! Ni skulle ha sett våra skrattanfall x)
Vi började va i onsdags då det var skolavslutning för på kvällen skulle jag tävla Fagerhult. Så hon följde med och jag sjöng och jag gick till final.
Sen kom vi hem och hon skulle sova hos mig :) Vi hade det jätte mysigt på kvällen och tittade på New moon, åt ballerina kladdkaka :D
Sen så blev klockan jätte mycket och Emmie somnade.
Dagen där på spelade vi in vår fina lilla musikvideo "Barbie girl" som ni kan se nedan :) Och det tog hur lång tid som helst för vi var tvunga att göra om, göra om och göra om. Vi gjorde några fler videos som vi inte pallade göra färdigt så det blev inget med dem.
Efter musikvideon var färdig gick vi in för att få lite hjälp av Axel och Jonna att lägga upp klippet på Youtube för jag har ingen användare.
Sen när det var färdigt fick vi städa ganska mycket och göra lite reklam för videon. Kent som står i bakrunden på videon fick vara skyltdocka där han hade en lapp på sig där det stod en massa information.
Haha alla som gick förbi kollade förvirrat på gubben och Emmie och jag bara skrattade & skrattade ;)
Hon sov en natt till men idag fick hon åka hem :( och hon åkte hem ganska tidigt för jag var tvungen att öva på "This is my life" för imorgon gäller det för då ska jag tävla i semifinalen i Julias stjänskott 2010!
Sen har jag varit med Joar ganska mycket och vi har spelat tennis och lite sånt ikväll och jag råkade skjuta bollen på grannens bil ;o hehe.
Har haft en sjukt rolig helg, EMMIE ÄR BÄST (L)
Puss på alla
/Julia <3


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0