Eclipse biljetter bokade + Klassfest 2010

Hej bloggen!
Idag har det ju varit skola som vanligt, efter skolan gick jag hem och sen kom Felicias typ direkt ;)
Vi kollade lite på tv och sen gick jag in på datorn för vi skulle lyssna lite på musik och då såg jag att de som är med i bioklubben (sf) kan börja boka biljetter till Eclipse! Och då som tur var är mamma med i bioklubben! SÅ NU HAR JAG BILJETTER TILL ECLIPSE! Seriöst, är verkligen överlycklig för att jag har känt mig så stressat om när dem kommer släppa biljetter och nu äntligen kommer jag och Felicia hålla premiär biljetterna imorgon när vi hämtat ut dem på sf :D:D
Efter det när biljetterna var bokade så skulle jag på typ en "klassfest" i strandbjörket men jag frös (i juni, helt sjukt!) så ja, det var ju inte det roligaste men aja jag fick ju fota med Emmas systemkamera och då blev jag glad ;D Det kanske kommer bilder.
Love
/Julia :*

Kommentarer
Postat av: liie <3

kul :) <333 vill också se prämiären men jag kommer nog inte få biljetter men jag få se den på bio någon annan gång än prämiären :) <333

2010-06-10 @ 21:42:25
URL: http://liiezzz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0