2 dagar kvar!

Hej bloggen!
Kom hem från farmor & farfar igår. Orkade inte blogga just då men tänka jag kunde blogga om helgen idag ;)
Jag har ju då firat midsommar hos farmor & farfar i Karlstad.
Vi var i Mariebergsskogen och tittade på midsommar stången men det var inte så värst kul. Det var så varmt så man orkade knappt göra nåt.
Sen gick vi runt lite där och kollade på djuren. Sen stack vi hem och jag satt lite vid datorn fast jag hade ingen internet för dem har inte trådlöst utan en sån sladd man kopplar in så det var inte så enkelt att sitta vid datorn med internet då.
Nästa dag så åkte vi båt igenom Karlstad och jag Jonna & Joar satt och flumade as mycket x)
Jag var ganska trött resten av dagen så vi gjorde inte så mycket utan gick mest bara runt.
Vi åkte hem nästa dag och när jag kom hem var jag med först bara Felicia sen gick vi till Vendela sen skulle jag hem och äta men efter så gick jag till Felicia igen och Felicia och jag skulle åka och handla. Sen gick vi bort till Annie, Elias & Alfred som spelade fotboll fast jag och Felicia stod bara och messade med hennes roliga kompis :D
Haha, sen gick jag, Annie & Felicia ut på gatan och pratade och messade :)
När jag kom hem var jag trött och gick och la mig och läste men när jag läst ut boken kunde jag inte somna så jag började läsa Eclipse (på engelska då) och somnade sedan.
Kommer kanske vara med Felicia idag och imorgon så kan jag börja bada! :D:D Min tå är läkt nu så.

Sen nu om två dagar är det ju premiär på Eclipse! Det kommer bli heeelt EPIC!



Kommentarer
Postat av: emelie <3

tack sötnows <3



fy vad fin din nya header är <3333

2010-06-28 @ 14:54:41
URL: http://liiezzz.blogg.se/
Postat av: Twilight Fan <3

Längtar till Eclipse !!! <333

2010-06-28 @ 19:54:29
Postat av: Julia (jag) <3

(till emelie)

Tack så mycket sötiis <333

2010-06-29 @ 11:23:24
URL: http://jjuliiah.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0