DAGEN IGÅR + BILDER

Godmorgon bloggen <3
Lovade ju att skriva ett inlägg idag om dagen i går så fort jag vakande så här kommer min dag (igår)
Igår på förmiddagen så var jag otroligt uttråkad. Men sen efter vi ätit så åkte jag, Felicia, Felicias mamma, Dino (Felicias bror), Joar, Axel (Joars & Dinos kompis) & Axels mamma till Evedal.
Felicia och jag flummade typ hela tiden, som vanligt.
Sen så här när vi var borta vid bryggan så kom det ankor, och det var några som stod på bryggan och sen var det ganska många i vattnet. Men sen var det en kille som började stänka vatten på ankorna så dem (ankorna då) kom mot Felicias och mitt håll så vi började skrika, och Dino, Joar & Axel började applådera så då gjorde alla andra också. Det var lite pinsamt.
Pappa kom också hem igår från USA, han hade varit i Chicago. Fick lite kläder som han köpt och sen fick jag också Eclipse, på engelska då och här i Svergie så kan man bara köpa Twilight-böckerna på engelska i pocket men i USA kan man ju köpa i sån "hård" bok också eller vad man nu kallar det. Också hade det ett fodral kring sig också. Så blev verkligen överlycklig när jag fick den :D Här kommer en bild (tagits med webbkameran) :


Sen på kvällen så var det ju Allsång i Linneparken så då gick jag och Felicia ner för att kolla. Först var det ganska segt för man kände inte igen så många men sen så skulle ju Molly (Sanden) uppträda så då blev det lite roligare.
Sen gick jag och Felicia hem och jag satte mig vid TV:N och åt jordgubbar :D
Här kommer bilder från kvällen:

Peje & Augustina :)

Öppna kanalen var där.

En tävlande i Svensktoppen (kom inte ihåg vad hon hette)

Felicia & jag (igga mig, digga Felicia) <3

Molly ♥

Närbild, fast den blev lite suddig.

Publiken.

Augustina. Suddig den med.
Felicia och jag gick från våran plats sen och gick runt lite i Linneparken så det blev inga fler kort :P

Idag så ska jag vara med Felicia igen ;) Och jag hoppas verkligen på att vi kan åka till biblioteket idag. Också måste jag köpa Eclipse-tidningarna.

Puss ♥
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0