LÅNG DAG

Tjo bloggen! ♥
Idag så var jag inte med Felicia förrens kvällen för att på förmiddagen fick jag reda på att Linn och hennes söta kusin Lisa skulle komma och fika lite.
Så när dem kom så fikade vi lite sen så stack vi ner och badade i Växjösjön. Alla badade förrutom Linn :)
Dem kunde inte stanna så länge så när vi kom hem åkte dem.
Var tvungen att åka ner i bibloteket för att hämta ut min bok "Genom din ögon" som jag hade resarverat och lånade lite nya böcker. Sen gick jag till Pressbyrån och köpte en Eclipse-tidning och i den fanns det 6 jätte stora postrar, intervjuer och sen märke jag att om man väcklade ut hela tidningen så var det den officiella Eclipse-postern och den var STOR! Typ 10 stycken A4 papper! Blev överlycklig. Sen blev jag överlycklig igen för man fick också Roberts autograf :D:D Också fick man Taylors autograf.
Köpte också Eclipse-soundtracket och har verkligen lyssnat på det många gånger nu. För att först så fångade jag inte intresse för någon av låtarna men sen när man lyssnar på dem om & om igen blev dem helt underbara!
Letade lite låtar med Jonna sen eftersom vi ska tävla i Oskarshamn tillsammans och vi har nog bestämt att det blir "Walking in memphis".
Lyssnade på soundtracket igen efter det.
Många låtar senare kom Felicia och vill åka till Växjösjön så det gjorde vi med Joar & Dino också.
Joar hade med sitt syklop (har ingen aning om hur man stavar det) och jag testade det men det skulle jag inte gjort för att jag fick se fiskar, och dem var stora! Okej inte så jätte stora men jag blev livrädd och fick panik.
Har suttit vid datan nu ganska länge men det är för jag chattat på TwilightSweden och skrivit i forum på twilightsweden.egensajt. Det är faktiskt skit kul att chatta med andra Twilight-fans som är lika beroende av det som jag är, fast man snackar ju inte alltid om "Twilight just :P
Måste nog snart sova.

Var tvungen att visa den ;)

PUSS :*
/Julia

Kommentarer
Postat av: linn ^^

svar; vad kul att du är med ! :) kram / linn

2010-07-07 @ 18:11:59
URL: http://linnvernersson.blogg.se/
Postat av: linn & maja

svar; vad kul att du är med ! :) kram / linn



(råkade skicka min andra blogg i förra kommentaren :s)

2010-07-07 @ 18:13:35
URL: http://thetwilightnerds.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0