BILDERNA FRÅN DIGGILOO

RUBRIKEN SÄGER ALLT♥

Jag innan vi skulle gå till resturang Sand.

Mitt backstage-pass.

Från rundturen, backstage.

Uppe på scenen.




Nu började det.

Alla - "Jag diggar dig".

Alcazar (saknar en medlem bara, som var sjuk).

Gunhild

Tess + bakdansarna.

Rapp, nästan alla killar tror jag, kom inte riktigt ihåg.

Jessica + bakdansarna/kören.

Rapp igen - Mojje, Gunhild, Markoolio (tror jag) & någon annan.

Publiken

Erik - Sjöng låten han tävlade med i melodifestivalen.

I slutet så kom alla medlemmar in på scenen och körade bakom Erik.

Thomas, komiker.

Erik sjöng samtidigt som Mojje satt och spelade på ett sånt "ägg" (ett rytm-instrument, som en maracas ungefär fast mindre) och en annan som jag inte kom ihåg vem det var spelade gitarr.

Jessica

Gunhild - två trumpeter.

Gunhild, tre trumpeter.

Gunhild, en trumpet + en slags gitarr. Lite sjukt att hon kan spela samtidigt som hon blåser i trumpeten, hon balanserar liksom med trumpeten ^^

Mojje - "Vart ligger landet där man böjer bananerna".

Han fick igång publiken rejält.

Höhö

Någon bondlåt med flera stycken, kom inte ihåg alla men Markoolio sjöng i alla fall.

Magnus - Spelar "Värmlandsvisan" på trumpet.

Sen kom det en massa låtar från melodifestivalen 2010, fast det var bara delar från låtarna, alltså inte hela låtar.

Mojje - "Keep on walking".

Jessica, Gunhild och bakdansarna - "Underbart".

Madeline (hon som vann Next star 2010) - "This is my life".

Alcazar - "Headlines".

Sista låten från melodifestival medlyt var "Kom" med 4 killar :P
Video:


Efter det var det paus och efter pausen började det ju regna resten av hela showen så det blev inga fler kort :(


Ska nog gå och lägga mig snart.
Godnatt.
/Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Ola

Var en suberb show synd på regnet, trevlig block

2010-08-01 @ 17:06:04

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0