DIGGILOO KONSERT = AWESOME!

Hej!
Kom hem för några timmar sen men hade ingen tid att blogga. Jag ska beställa några "Twilight" - saker som armband & en stor klisterlapp som man sätte över datan, sen lite annat.
Så jag satte mig typ direkt när jag kom hem och började leta tills klockan var typ halv 8, så det blev några timmar :P
Annars om konserten så var den helt AWESOME! Artisterna som är med är: Alcazar, Markoolio, Jessica Andersson, Lasse Holm, Gunhild Carling, Erik Linder, Marcus Johansson, Mojje, Thomas Pettersson och hon som vann Next star, Madeline Liljestam.
Dem gjorde många covers (låtar som framförs av någon annan än artisten) på låtar, några egna, men dem har verkligen gjort showen noggran! Kläderna var hur snygga som helst! Fast efter pausen så började det spöregna, men det gjorde inte så mycket tycker jag för jag hade en massa regnkläder och sånna här ponchos.
Först när vi kom så åt vi ju lite med hela Next star gänget och alla finalister fick backstage-pass och det fanns sedan några över så jag fick också ett! Så innan efterätten kom så följde vi med en som hette Vicki. Hon tog med oss till stället där dem åt och några andra platser och sen fick vi följa med upp på scenen och där så filmade - han som lägger upp klipp på videobloggen - oss och vi fick presentera oss och lite så, sen blev vi fotade och Vicki förklarade lite om allt inom Diggiloo.
Riktigt kul har jag haft, fast vissa tyckte vi fick dåliga platser, att showen var för lång och att det började regna o.s.v, men det brydde jag mig inte om ;D
Nu är jag otroligt trött men hela familjen ska ändå kolla på Twilight

Bilder kommer snart men jag kan inte blogga mer nu.
HA DET SÅ BRA!
Kram
/
Juliaa (L)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0