VATTENKRIG

HEJ ♥
Idag så har jag ju varit med Felicia.
Först när jag kom ner till henne så gjorde vi inget mer än att prata, öva på handvålt & spela kort, för det var så varmt så man orkade inte göra så mycket mer men sen åkte vi ner till IOGT NTO och köpte glass^^
När vi kom hem tvättade vi cyklar, kul vare' för jag gillar att skvätta på Felicia ;D
Efter vi var färdiga gick vi in och kollade på TV. Men vi skulle också tvätta bilen så när Ellen tvättat den lite nogrannare än vad vi lärde göra först sen så tvättade vi, och vi är inget bra team, vi bara skvätter på varandra :D Haha, jo det är vi men sen när bilen var färdig så kom Dino också ut och vi hade vattenkrig, i kläder så ni fattar nog att dem blev ganska blöta för vi hade ett "stort" vattenkrig och man kan säga att skvätte ganska mycket på varandra ^^
Men nu dunkar typ hela mitt huvud men ska ändå försöka fixa klart med bloggen, för den är inte färdigt än.
Fast får se hur mycket jag hinner innan maten för efter maten ska jag och Felicia fixa med våra naglar ♥



Ha det så bra!
Kram
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0