OSKARSHAMN - MINNE FÖR LIVET!

♥ Hej bloggen!
Nu är jag hemma. Som jag skrev i det förra mobilinlägget så skulle vi egentligen fortfarande vara på campingen i Oskarshamn nu men vi var ju tvunga att åka hem (läs det förra inlägget för att ta reda på varför, orkar inte skriva det igen).
Har ingen aning om vad jag ska börja någonstans men jag kan börja säga att jag har haft skit kul! Har ju varit mycket med Filippa och har äntligen hittat en med samma, dåliga humor som mig (Y)! Ska skriva lite om våra mycket roliga saker:
1. När jag hittade en typ halvfull cola-flaska och vi skakade den och öppnade den, det skulle ju spruta lite mer än vad vi trott men sen så hällde vi ut resten och fyllde den med vatten, sen sprang Filippa upp till 10:an och hällde ner vattnet och det tyckte vi va' så himla, himla roligt så folket runt omkring oss trodde nog vi var dumma i huvudet bara för vi skrattade så mycket åt det ;D Sen sprang vi upp och ner från 10:an och hällde ner vattnet, haha, så himla kul! Det var två killar som brukade hämta flaskan -när vi till slut börja kasta ner den också- som vi hällde vatten på :) Så dem blev vi kompisar med, haha not.
Vi hittade också en fantaburk och sen blev både fantaburken och cola-flaskan "Missbildad FOREVER!" Hahaha, det var bara en sak jag och Filippa sa x)
2. Vi gjorde också världens bästa låt! Den heter "Hej Joar" och vi kom på världens bästa rapp till den! Haha!
Haha vi har verkligen världens bästa humor! Vi skrattar åt typ allt vi gör! Vi har gjort 100000 roliga saker till men orkar inte skriva om allt för klockan är så mycket.
Tror inte det går att beskriva hur kul jag har haft! (Innan regnet och ovädret kom alltså)
Vi kom ju tvåa i Oskarshamnfestivalen som jag också skrev i förra mobilinlägget.
Men nu kommer en massa, massa bilder från de hära' dagarna:

Här kommer lite bilder från uttagningen i onsdags, mamma fotade så jag vet inte hur bilderna ser ut exakt men här är i alla fall alla tävlande (nästan alla, mamma tog nog inte på just alla)
Det här är Moa, hon som vann hela tävlingen.

Emelie ♥ (hon och hennes mamma och pappa bodde på samma camping som oss)

Jonna & jag

Kom inte riktigt ihåg vad dem heter

Jonna och jag

Kom inte ihåg vad hon heter heller

Jimmy

Syskon par, Amalia, Inez & kom inte riktigt ihåg vad hon längst bort heter...

Sofie (hon var också i final)

Filippa & Fanny ♥ (dem och deras familj bodde på samma camping som oss)

Hennes namn kom jag inte heller ihåg

Allihopa

Filippa och stod och skrattade på scenen innan vi fick reda på vilka som var vidare i final :P 
Nu kommer det en massa bilder från fredagen då våran, Filippas & Fannys och Emelies familj var tillsammans. Vi satt i Emelies husvagn.

Bara en massa crazy-bilder men var verkligen tvungen att lägga ut dem!
Höhö, Filippa & Jonna ♥

Emelie

Cilla

Filippa

Jonna

Fanny, Emelie & Jonna spelade lite gitarr på kvällen ♥

Mamma tog lite bilder på mig & Filippa när vi kom på våran låt (min klänning är blöt bara för att vi hade just badat och jag hade en blöt bikini under)

Sixten & pappa

Jag & Filippa när vi visar upp våran låt :D

Inne i husvagnen

Emelie när hon sjunger & spelar

Nu kommer lite flumbilder på mig och Filippa


Sista bilden får bli på Filippas fina korthus. Jag försökte också bygga men det gick inte så bra... I bakrunden har ni Joar & Sixten.
Hade nog några till bilder från nästa dag som mamma har tagit för det mesta men annars la jag nog ut de flesta ;)
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig för klockan är snart halv 2 -.-

GODNATT! ♥
/Julia


Kommentarer
Postat av: Filippa :D

Hahaha! :D

Gud va vi e roliga xD Du måste lägga upp filmen sen ;)

(om du vill förstors<3)

2010-07-25 @ 14:34:13
URL: http://filippahugosson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0