DOP

Hejhej bloggen ♥
Ska snart sova men jag hade lite lust att blogga nu så jag skriver om dopet & dagen ;)
Morgonen hoppar jag över men när vi kom till Uddeholm där Lova skulle döpas så träffade vi alla och sa hej. Sem gick Ria (faster) igenom hur jag skulle göra när vi gick in på dopet för jag är nämligen fadder åt Lova nu så jag skulle hålla henne under dopet, när vi gick in o.s.v. Sen började dopet och det var väl som vanligt? Jonna och jag sjöng ju och jag läste en dikt. Efter så var ena mina arm helt skakig över att jag hållt Lova nästan hela tiden. Det sitter fortfarande kvar och ifall jag höjer handen så skakar den x)
Men sen så var det fest där Ria, Petter (farbror), Alvin (kusin), Elmer (kusin) & Lova hade sin sommarstuga och dem bor hur mysigt som helst där.
Alvin är 4 och och Elmer är 2 så att dem är ju så hära lekfulla. I alla fall, dem har en pool som är ganska stor och Alvin badade typ hela tiden och han gillar att skvätta vatten på mig... så efter vårt "krig" var jag ganska blöt kan man säga. Men aja jag tyckte det var kul ju så jag får ju skylla mig själv ;D
Dem är så himla söta ♥ Kommer kanske bilder.
Så jag har haft otroligt mysigt ikväll och är heeelt slut nu och måste verkligen sova snart.
Ska bara vara inne på datan lite till. Höhö.
Pussogodnatt
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0