STAN

♥ Hej hej!
Har shoppat lite idag, lääääääänge : 

Ljusrosa linne, Ginatricot 49.50 :- (REA)


Olika armband, Ginatricot 39 :- (REA)

Ringar, Ginatricot 19:- (REA) När jag kom hem så satt ringarna jätte löst runt fingarna ;D "yey..."

Baseball jacka, Ginatricot 249 :-

Annars idag har jag suttit vid datan, varit ute och läst och lite blandat.
Badat också på kvällen.
Nu blev det datan igen.
Imorgon åker jag till Värmland och på söndag blir det dop.
Kanske, kanske kommer lite bilder från Öland ikväll, om jag orkar ladda upp dem.
Puss♥
/Julia


Kommentarer
Postat av: Zoe

Den jackan vill jag ha!<3 xP

2010-07-17 @ 18:35:34
URL: http://iinmyheeart.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0