Stranden

Hej igen!
Det blev ett mini blogginlägg på stranden för jag orkade inte skriva.
Är hemma nu och antar att jag snart måste packa :/ Tråkigt men vi ska var borta i ca. två dagar så måste ha lite stuff med mig.
På stranden så var jag mest men Felicia men sen så ville inte Felicia bada mer så jag gick till Hilde lite. Sen så typ kastade Jakob ner sina strumpor i vattnet och han doppade Hilde shorts lite också och då kastade Hilde Jakobs strumpor ännu längre ut och då kastade Jacob iväg Hildes shorts :P Hjälpte henne att leta efter dem men vi hittade dem aldrig... :O Det var typ sånna dyra också så Hilde blev lite arg på Jakob. Höhö.
Hilde och jag simmade lite längre ut sen och dök ner under vattnet och lite så fast efter ett ganska långt tag så började vi frysa så vi gick upp.
Felicia skulle då hem så jag och Hilde stack också.

Dagens Outfit:


Svart linne: Vet inte x) Jonnas gamla och hon har tagit bort märket.
Short: Åhlens.

PUSS & KRAM
/Julia♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0