SHREK - NU & FÖRALLTID

Hej♥
Linn är hos oss nu och vi sov ju över hos deras familj inatt och idag så följde Linn med oss hem.
Jag vaknade jätte tidigt och kunde inte somna om så jag satt och lekte med Linns mobil, tog kort på henne och lite så, men sen så när alla vaknade så spelade jag, Linn, Jonna & Joar tecknet.
Senare när vi ätit frukost o.s.v. så åkte vi och badade. Fast vi skulle inte stanna så länge så vi åkte sedan hem.
Linn var ju med så vi (jag, Jonna & Linn) ville gå på bio, så först så gick vi på stan, en riktigt snabbis kanske en halvtimme och sen rusade vi lite försenade till bion.
Det blev Shrek - Nu & föralltid i 3D. Glasögonen är ju värsta snygga! ;D
Filmen var faktiskt bra, men otroligt sorglig. Men kanske inte bästa film jag sett, men bra (Y)
Vi kom sedan hem och åt bara lite. Efter det kollade vi på 2 avsnitt från Spökafton som heter Silvertåget & På andra sidan. Dem är jätte gamla typ från 2001.
Just nu sitter Jonna & Linn bakom mig och snackar om andar & spöken. Har varit väldigt fundersam om vad jag tror om just spöken & andar, vet inte vad jag tror, vad tror ni, finns dem eller inte? Linn, kan väldigt mycket om sånt och har varit med om olika "spökupplevelser" och det verkar faktiskt sant. Men jag ska inte tro någonting förens jag sett ett spöke eller en ande själv. Men vad tror ni?
Vi ska snart spela lite kort men ska fixa lite på datan först.

Shrek - Nu och föralltid
LOTS OF LOVE♥
/
Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0