Seg dag

Hej bloggen!
Hann inte blogga igår efter badet. Jag, Felicia, Dino (Felicias bror) & Peder (Felicias pappa) var på evedal och jag fick bada för första gången! Hade skit kul och jag och Felicia flummade hur mycket som helst. Höhö.
Vid kvart i 3 så var jag tvungen att åka till polis-stationen för att ta nytt foto till pass.
Sen åkte jag tillbaks ut till evedal då var också mamma, Jonna & Joar med och vi var där till typ 5 eller nåt.
När jag kom hem var jag jätte trött och jag kom inte riktigt ihåg vad jag gjorde men sen åt vi mat och Joar och jag åkte typ ner i vid halv 10 till Växjö-sjön och badade lite till ;)
Idag så ska jag packa lite för Jonna ska tävla i helgen i någon tävling och vi ska bo hos mormor & morfar.

Lots of love
/Juliaa ♥

Kommentarer
Postat av: Zoe

Hejsan!

Fin blogg!<3

Kolla gärna in min och Emelies blogg! :)

http://thathappylife.blogg.se

2010-07-02 @ 14:11:40
URL: http://iinmyheeart.blogg.se/
Postat av: Juliaa (jag)

Hej <3

Tack så mycket! Detsamma, eran var jättefin! :)

Kan länka den, om ni vill? <3

2010-07-02 @ 17:03:27

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0