NY HEADER

Godmorgon.
Vaknade för en stund sen och bestämde mig för att nu fixa med bloggen, för jag gjorde det aldrig igår, som jag skulle ha gjort. Men det blev inte så jätte mycket ändring, fixade bara med headern.
Idag så regnar det. Och vi ska på Diggelo-konsert i Båstad, hoppas vädret är finare där.
Funderar också snart på att göra en helt ny blogg, ny start, ny design, nytt allting för nu känns jjuliiah så gammalt :P
Har installerat ett nytt program på datorn så jag kan nu göra headers lite mer som jag vill, för jag har ju inte Photoshop.
Men orkar inte fixa en ny header nu utan det får bli den här ett tag.

Nuvarande header.
Blir nog något mobilinläggg lite senare under dagen, för jag tror inte att jag kommer ha nätverk.
Puss&Kram
/Julia♥


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0