HOS LINN

Tjo bloggen!
Är hos Linn just nu och vi kollade nyss på Snabba Cash, mysig film ^^
Och förut har vi ätit, badat & snackat och nu kollar vi på en ny film, Dejavu heter den.
Förut idag så var jag med Felicia och jag kom ju till henne på morgonen och åt frukost, sen spelade vi färdigt tecknet, jag, Dino, Felicia & Joar, för vi blev aldrig färdiga igår. Sen spelade vi återigen Atmosfear fast uppe hos mig den här gången. Kom inte ihåg allt vi gjorde men nu ska jag och hela familjen sova hos Linn och hennes familj uppe på deras utehus, som är som en gäststuga.
Orkar inte blogga så mycket mer just nu, men ska se om jag orkar hänga med i filmen.
Puss
/Julia ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0