HJÄLP MIG

Hej hej bloggen.
Sitter och lyssnar lite på MUSE nu, idag har jag varit och badat på evedal, fixat med rummet och min nya anslagstavla, har satt upp en massa bilder ;D
Bloggade aldrig igår för jag var inne hos grannarna och deras kusiner som kommer från USA, Nils & Linnea. Dem har svenska namn för deras pappa är svensk. Vi spelade, tennis fotboll och en massa annat.
Annars idag så har jag spelat fotboll med Jonna, Joar & Jonnas kompis Cilla. Kommer inte ihåg allt.  
Sen undrar jag en sak om Voddler, kan man skaffa det gratis om man får en inbjudan som på Spotify? Hjälp mig gärna! :)
Ska väl snart tänka på att sova.
Men sen en sak till, ni kanske inte tycker det är så kul att läsa om vad jag gör om dagarna hela tiden? Men jag kommer inte på så mycket att blogga om. Men jag sitter just nu och funderar om jag skulle kunna blogga om lite mer roliga saker? Foki, bloggar ju om annorlunda saker som hon hittat och sånt så jag försöker komma på något som skulle kunna bli lite roligare.
Ska snart fixa lite med designen igen också.
Men nu måste jag tänka vidare.
PEACE OUT
/Juliaa ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0