HEMMAKVÄLL

Hej! ♥
Har hållt på och städat och grejat med rummet på förmiddagen, satt upp lite Twilight bilder och lite så.
Bild:

Inte helt färdigt men jag väntar på de "Twilight" - grejer jag beställt ;D.
Sen skulle jag hjälpa en kompis med hennes blogg och ibland funkade inte det och en massa annat så jag fick lite damp, för jag fick egentligen inte sitta mer vid datan men jag var tvungen.
Hennes blogg blev inte så fin sen för jag fick så bråttom men hon behövde också gå så jag ska fixa mer med den nästa gång.
Samtidigt som jag hjälpte henne så laddade jag upp bilderna från Diggiloo och sen när jag tryckte på spara & publicera så funkade inte det, så jag fick lite damp igen och jag orkade inte lägga in dem en gång till men dem kommer nån annan dag.  
Har gjort en ny header också med mitt nya program också:

Hiss eller diss? ^^

Nu kommer Joar (lillebror)  och jag vara hemma själva resten av kvällen för mamma och pappa skulle på bio och Jonna sover över hos en kompis. Så vi ska kolla lite på film tror jag ♥
Måste gå och vara lite social med honom nu.
HA DET BRA!
Puss
/Julia


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0