HEMMA

Tjo bloggen!
Kom hem för några timmar sen nu men när jag kom hem så kom mina små grannar så vi hoppade lite studsmatta med dem och lite så. Sen skulle vi äta och efter det kom Felicia och inatt kl. 1 åker hon till Grekland så vi kommer inte ses på ganska länge nu, tror jag om en och en halv vecka är länge? Jag tycker det i alla fall. Men då hann jag inte heller blogga för jag ville vara med henne lite men nu så var jag tvungen.
Det har blivit två mobilblogg nu när jag varit iväg för jag har inte hunnit mer. Men jag har haft det grymt kul faktiskt. Vi bodde ju jätte nära havet och kunde gå ner och bada när som helst och sen har Jonna och jag sjungit på ett beachparty hette det, det var faktiskt kul ;D Men vi failade lite på Summer of 69 ;P Annars har det nog mest varit bad men vi har varit i Byxelkrok också så där köpte jag en klänning sen har också köpt lite smycken. Har blivit solbränd också och det svider överallt för jag satt i solen igår och läste i några timmar, höhö, utan solkräm, så idag har jag haft världens solsting :S Mått illa, haft ont i huvudet osv. Men, men.
På campingen där vi bodde så träffade vi också familjen Aschan (uttalas "Askaan") som vi bor väldigt nära och David går i min klass. Och vi har också träffat andra här ifån söder. Världen är liten.
Orkar inte blogga om exakt allt jag gjort och ni orkar nog inte läsa det heller. Men bilder kommer när jag orkar ladda upp dem.
Ska chatta lite på TwilightSweden nu.
PEACE AND LOVE
/Julia ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Den köptes i Thailand. Asdålig kvalité, filmats på bio typ. Men bättre än ingenting! :)

2010-07-16 @ 17:44:02
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0