HEJDÅ FELICIA...

Hej hej :)
Har badat nästan hela dagen idag på Evedal. Jag hoppade från 10:an (hopptornet alltså)! ;D Annars idag har jag varit med Felicia på förmiddagen och hon och hennes familj var också med på Evedal så vi har varit hela dagen för vi kommer inte ses på jätte länge nu :( För imorgon så ska vi på semester och på torsdag eller något kommer vi hem och då åker Felicia till Grekland och är där i en och en halv vecka... Det blir alltid så att när jag kommer så åker hon eller tvärtom. Men vi ska i alla fall träffas senare idag och säga hejdå när jag packat färdigt.
Hinner inte blogga imorgon för vi åker tidigt så nu på semestern så blir det mobilblogg som gäller. Vet inte om det är så kul och läsa om vad jag gör för något men ni gör som ni vill :) (?)
Nu måste jag ta och packa vidare men får se om jag bloggar lite ikväll.
PussoKram
/Julia (L)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0