Hej :) Orkade egentligen inte blogga just ...

Hej :) Orkade egentligen inte blogga just nu men gjorde det i alla fall. Jonna och jag har ju tävlat i Oskarshamnfestivalen i finalen och en som heter Moa vann och sen kom jag och Jonna tvåa och en som heter Sofie kom trea. Vi har ju haft lite kaos idag för vi åkte ju in till stan och till en simhall men när vi kom hem så var det en som kom fram och sa att hon och några andra hade varit tvunga att spika ner vårt tält bättre för det hade nästan blåst i väg när vi varit borta xD Och egentligen skulle vi sovit en natt till i tältet men det gick ju inte precis nu. Aja nu är vi i alla fall på väg hem och jag vet inte vad klockan är när vi är hemma och om jag hinner ladda upp mina bilder då. PEACE OUT /Julia <3


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0