Hej hej bloggen <3 Sitter i sanden nu och ...

dsc00568 (MMS)

Hej hej bloggen <3 Sitter i sanden nu och har just fotat lite. Idag har jag paddlat kanot , badat, ätit glass, varit nere vid Böda Hamn, badat, badat & badat. Det blev inget blogg inlägg igår mer som jag sa men det var för jag ville samtidigt lägga upp en bild på havet och det kunde jag inte igår men nu kommer det en bild som jag tog alldeles nyss. Vi bor ju bara några meter från havet så vi kan gå och bada när vi vill. Själva campingen annars är väldigt fin och kul så jag längtar inte hem än. Men jag kommer hem på torsdag så då laddar jag upp en massa bilder. Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske spela lite fotboll med Joar ;) Ha det så bra! PUSS&KRAM /Julia


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0