DÅ & NU: KRISTEN STEWART

Har hittat en massa bilder på Kristen och jämfört lite mellan alla hennes "lookar" :P
Jag börjar med att visa några bilder från när hon var liten:



Söt va? ♥
Kristen blond:


Hiss eller diss?
Kristen svarthårig:


Hm, nja inte den bästa looken. Fint eller fult?
Kristen gammal/ny:


Kristen absolut nu:

Hon har ny hårfärg röd/brun, passade henne :D

Vad tycker ni nu? Har hon förändrats mycket?
Själv tycker jag att hon har förändrats ganska mycket i alla fall från den första bilden till den sista ;)
Kommentera (Y)


Kommentarer
Postat av: Twilight Fan

gillar bäst hennes frisyr (och hårfärg) på bild 8 =)

2010-07-10 @ 08:38:35
Postat av: Maja

Tycker hon var finast när hon hade långt blont hår. Vilken stil tycker du passade henne bäst?

2010-07-10 @ 09:04:26
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: mikaela

det sista! snyggast nu. eller som hon hade håret i twilight kanske. det passade henne också :)

2010-07-10 @ 09:32:49
URL: http://heymikaela.blogg.se/
Postat av: Julia, (jag) :)

[Till Maja]

Jag tycker hon var fin i blond, sen tycker jag hon är väldigt fin i brunt, som i The Twilight saga ;)

2010-07-10 @ 19:25:23

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0