BADKVÄLL MED FELICIA, VENDELA, HILDE & HANNA

Hej bloggen!
Kom nyss hem från Växjösjön... Höhö lite sent men jag Felicia, Vendela, Hilde & Hanna var där och tog en massa kort i vattnet men det gick inte så bra, för att först så skulle Hanna ta på alla när vi stod på händer (i vattnet då) och Felicia kunde inte stå alls länge så alla fick damp på henne :D Sen fick inte hon vara med mer så jag Hilde & Vendela tog och klarade det perfelt första gången.
Så det tog jätte lång tid men sen tog vi en annan bild där alla skulle skvätta.
Till sist skulle vi göra en video då alla först skulle stå på ett led och sedan slänga sig åt sidan åt olika håll, ni kanske inte fattar men det kommer video (och de andra bilderna) det tog också ganska lång tid för Hilde vill göra om det hela tiden :)
Annars idag har jag varit på Evedal med Felicia, varit inne lite på datan och duschade nyss. Kommer kanske blir sjuk imorgon för vi badade typ från 9 till halv 11 eller nåt ;D
Som sagt det kommer bilder och filmer från vattnet snart.

Nu ska jag chatta på TwilightSweden och skriva i forum på twilight.egensajt.se, hihi har blivit lite beroende av det. 

Puss&Kram 
/
Juliaa ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0