ÅKER IMORGON (IGEN)

HEJ!
Sitter ute just nu ute för jag väntar på Jonna. Vi ska öva ute så, ja.
Idag så har jag fixat lite med bloggen, är inte riktigt färdig, men hinenr inte göra så mycket mer för imorgon åker vi iväg igen, till Oskarhamn för Jonna och jag ska tävla och denna gången blir det "Headlines". Så vi campar också där på en camping som heter Gunnarsö Camping. Ska bli mysigt. Vi var där förra året också så jag vet att det finns ett hopptorn där, och det är jag glad för! :D Höhö.
Annars idag har jag faktiskt inte gjort så jätte mycket. För jag har mest bara viljat vara hemma eftersom vi åkt iväg så mycket, enligt mig då, tre gånger med den här resan på typ 2 veckor.
Jonna verkar inte komma ut just nu så jag sitter vid datorn en stund till.
JAGJUSTNU:
 
PEACE OUT
/Juliaa♥


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0