TUESDAY MORNING

Godmorgon! God förmiddag!
Jag sitter här i pyjamas och har inte fixat mig eller nånting.
I går så var jag hemma hos Felicia och jag sovde över hos henne :)
Men dem skulle iväg på morgonen så vi steg upp klockan 8 tror jag det var, sen åt vi frukost och sen stack Joar och jag upp till oss (Joar hade sovit över med Dino, Felicias lillebror så han var också där).
Nu på morgonen har jag fotat lite självporträtt med mina nya macrolinser, bilderna blir helt klart bättre med dem fast man måste ju stå ganska nära kameran.
Här får ni resultatet:
Ska nog jobba lite med designen idag och fota mer & redigera en massa bilder från julafton :)
Så det blir nog ganska mycket inne sittande idag.
Vi hörs senare!
Kram
/Julia

Kommentarer
Postat av: emma

SÅ DU FICK INGET objektiv??:D<3

2010-12-28 @ 12:03:57
URL: http://twohollows.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0