Spotify & Plugg

Hejsan!
Idag är det ju andra advent!
Har varit uppe med pappa på Media markt för att kolla på objektiv, stativ & fjärrutlösare :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar SO. Kuligt kuligt.
Bilder kommer snart från pepparkaksbakningen från igår, men det får bli efter läxan.
VI HÖRS SENARE!

Sitter vid mammas och pappas dator, så har suttit och kollat igenom en massa gamla foton och videos som är tagna med min kompakt kamera ^^
Bilden ovan är tagen för 2 eller 3 år sen då Felicia, jag, Dino (Felicias lillebror), Joar och Felicias mama Ellen var på Liseberg ;D


Kommentarer
Postat av: felicia

haha vad söta vi är <3

2010-12-05 @ 20:13:08

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0