Snart dags för Nytt År


Hej om någon timme nu så är det dags för att hoppa fram till år 2011.
År 2010 har varit ett otroligt bra och roligt år!
Nu inför 2011 är det dags att ta nya tag, satsa på mycket jag vill och det känns som att någonting bra kommer att hända, nånting roligt...
Vet ingenting än, det är svårt att försöka se framåt och se vad som ska hända här näst.
Någonting dåligt just nu är att jag mår lite dåligt, mår illa :/
Men hoppas det går över så man kan njuta lite sen, vi ska ju ut och smälla en massa raketer också :)
Nu ska jag gå ner och umgås med alla, känner mig lite osocial som sitter vid datan, hehe.
PUSS OCH KRAM
/Julia

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hejj !



va gärna med på min tävling på min blogg :D

http://mathildawelander.blogg.se/2011/january/tavling-ratt-bra-start-pa-aret-y.html#comment

Du kan vinna en veckas länkning i varje inlägg :)

2011-01-01 @ 14:49:58
URL: http://mathildawelander.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0