Också var ännu en Julafton över

HEJ!
Hoppas alla hade en rolig & mysig julafton!
Det hade i alla fall jag :) Det jag fick kommer jag visa när jag kommer hem, kanske i en videoblogg ^^^
Idag är det annandag jul och jag har åkt skridskor och på kvällen så var det hockeymatch som familjen, farfar, faster, farbror & kusiner skulle gå på och det var Färjestad (Karlstad) mot Frölunda (Göteborg) och matchen skulle vara utomhus så dem hade byggt upp en stor läktare och en isbana, så när man kom dit var det massa folk och allting var jätte stort, ganska häftigt faktiskt, lite synd bara att jag glömde kameran :/
Laget som vann var Färjestad! Laget jag och de flesta hejade på eftersom vi är i Karlstad ^^
Sen fattade jag inte heller hur jag kunde tycka att det var roligt med hockey? Och att jag tyckte det var spännande att titta på :P
Imorgon kommer jag hem och jag hoppas på bättre uppdatering då.
Puss & Kram
/Julia


Kommentarer
Postat av: emma

FICK DU ETT OBJEKTIV???????????

2010-12-27 @ 18:03:10
URL: http://twohollows.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0