Ingen Eclipse box idag heller...

Hello !
Dagen har väl varit som vanligt, nästan bara för att det började med lucia övning i typ två timmer, då slapp man också engelska, sen hade vi typ eget val resten av dan.
Men det blev dess värre när jag kom hem...
Hade gått och väntat hela långa dan för att kunna komma hem, öppna brevlådan och se Eclipse boxen, men nä, så blev det inte... Så jag har alltså inte fått den än :(
Om den inte kommer imån dör jag! JAG LOVAR!
Okej kanske inte men jag längtar så sjukt mycket så jag vet inte vad :P
Blir nog inte så mycket bloggning idag mer, blir ju som sagt inte det på måndagar.
Bild i repris, har inga nya för tillfället.

Kramar
/Julia

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan!

Kan du säga till ellen imorgon att jag inte kommer på träningen imorgon heller, har fått halsfluss! :(

2010-12-06 @ 20:40:51
URL: http://idaspicture.blogg.se/
Postat av: Tess

Grymt cool bild! :) Kram

2010-12-07 @ 13:35:27
URL: http://tesswaltenburgphotography.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0