Hello agian

Har ju varit ganska  dålig uppdatering på bloggen och jag har sagt "det ska jag ändra på!" men det har inte blivit någon ändring, hehe.
Men nu ska jag ändra på det, tror jag ...
Idag har jag varit vääldigt nära på att åka hem från skolan, har inte mått alls bra, ont i halsen, i huvudet och känt mig febrig :/ Så det blev ingen träningen i eftermiddag, det var lite tråkigt för jag hade verklingen lust att gå på den idag eftersom jag inte var där igår.
Sen var ju Minnah & Jay på Media markt så dit åkte jag upp. Felicia och Jonna var också med och efter dem hade sjungt så var vi tvunga att vara kvar där ett tag om vi inte ville gå hem för pappa skulle klippa sig och då spelade vi Wii, Super kuligt! ;D
Ikväll händer inte så mycket men imån blir det avslutning i skolan! Och på fredag är det Julafton! :)
Så kaaaallt ute, har varit 20 minus grader idag! Brrrrrrrr....

Puss!
/Julia ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0