Half smile

Hejsan!
Dagen har väl varit nästan helt perfekt.
Efter när jag varit hos tandläkarn idag (INGA HÅL, JIPPI!) så kände jag mig verkligen otroligt fotosugen, vilket jag inte känt på länge eftersom jag inte vetat vad jag ska fota för motiv men idag var verkligen vädret helt perfekt!
En sak som var dålig idag var att Eclipse släpptes ju idag och jag har väntat hela veckan på att min Eclipse-box skulle komma idag och att jag skulle haft premiär kväll, men så blev det inte :( Den kom aldrig och nu i helgen delar dem inte ut ån post så jag kommer inte få den förens på måndag, har faktiskt varit riktigt deppig över det...
Men tillbaks till det glada, Minnah gick till final hörde jag nyss också så Idol final blir super, nu ska jag ta och redigera lite sen så lägger jag upp resultatet, bara jag inte somnar...

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0