:( / :) = ?

Har gjort en liten video när jag berättar om min dag lite och jag har redigerat den lite i Windows movie maker och sen skulle jag lägga ut den på Videofy.me men då gick det inte för det var i fel format, så blir det alltid när jag redigerat videos ! Blir så arg på det :/
Annars idag var det ju julavslutning i ishallen och jag och min grupp hade ett litet program och det gick bra, bara att musiken startade lite konstigt.
Sen efter så var det lite friåkning, då åkte jag Bella och Rebecca, vi gjorde ett väldigt snyggt program, tsss
Nu ska jag nog titta på Twilight ellet New moon eller extra material från eclipse, man fick hela 2 dvd:er med massa extra material, ni vet typ "extended scenes", "deleted scenes" och massa sånt ^^
Puss & Kram
/Julia



Kommentarer
Postat av: emma

Ladda upp den på youtube?(;

2010-12-12 @ 10:29:39
URL: http://twohollows.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0