EARLY

Godmorgon :)
Jag tror inte så många är vakna just nu och läser detta inlägg men jag skulle bara säga att jag ska strax sätta mig i bilen och åka till Hestra för en skid-dag med Jonna, Hilma, Joar & pappa.
Men kommer ni ihåg i videoinlägget där jag sa att det kändes som jag hade glömt att visa någon julklapp, och det hade jag! För jag fick också en Twilight-box eller vad man ska säga, alla böckerna på engelska i en box typ, visar er en bild ikväll tror jag.
Men nu måste jag dra, vi hörs som sagt senare.
Ha en bra dag
Kramar
/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: bäbis (f)

Heej julia om du ser detta så vill jag fråga kunde vi sova över ?? och jag ska fråga pappa om vi oxå kan åka till hestra idag så ses kanske där :D:D <3333

2010-12-30 @ 10:03:35
Postat av: rebecca

Sv: följer dig nu :)

2010-12-30 @ 17:52:41
URL: http://juustpicture.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0