Dan före dan före doppar-dan

Nu är det snart bara en dag kvar till julafton! DET GILLAS STORT!
Imorgon sticker jag och min familj till Karlstad för att fira jul med släkt.
Idag har jag handlat det sista julklapparna med Felicia och sen är det bara att vänta på julaftonen.
Jao, inte så mycket mer gjort idag förutom skolan. Vi hade ju avslutning så inga ämnen på hela dan ;)
Får se hur uppdateringen blir nu när jag åker iväg, farmor & farfar har ju data men jag vet inte riktigt om jag kommer ha tid till att sitta vid den ^^
Vi hörs hörni och ifall, ifall, ifall det inte blir något inlägg innan julafton så önskar jag er en riktigt, riktigt GOD JUL!
Puss & Kram
/Julia ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0