Awesome Feeling

Någon gammal bild jag nyss redigerade ^^

Hejsan!
Igår gick det inte att blogga för jag var i Urshult med Jonna & mamma för Jonna och sjöng på en Nobelfest :)
Skit kul vare!
Barnen var mellan 4-15 och så när Jonna och jag kom så soundscheckade vi först sen fick vi lite mat, men när jag skulle på toa kom det en kille som var typ 7-8 eller något och typ bara "HEJ!" och gick runt och smög på mig, efter tag så kom det en tjej som var typ 7 och var jätte söt och bara "Min kompis är kär i dig" , så gulligt!
Alla var jätte söta verkligen ♥
När Jonna och jag sjöng så sjöng alla med och klappade med och efter när Jonna och jag satt i vårat rum kom nästan alla barnen in och ville ha autograf! Så Jonna och jag satt och skrev en massa autografer, skit kul! :D
Idag ska jag till ishallen och träna på julprogrammet för imorgon så är det juluppvisning (Y)
Efter det ska jag kolla på Idol finalen och sitta och heja på Minnah och sen blire Eclipse!
Mysigt, mysigt.
Vi hörs!
Peace
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0