VAR BARA TVUNGEN ATT BLOGGA...

Hej.
Fattar egentliten inte varför jag bloggar just nu, klockan är mycket och jag är så himla trött!
Men jag bloggar ändå...
Idag så var det ju konfirmation för Jonna och i kyrkan var det ganska segt... men sen var det fest hemma hos oss!
Bilderna läggs senare ut på Facebook. Tror inte jag lägger in bilderna här faktiskt.
I alla fall, har haft det jätte mysigt och sen en sak bara som hände, jag, Alvin (4 år), Elmer (3 år) & Joar satt i soffan fast Joar & Alvin satt i ena soffan och jag och Elmer i andra, Elmer skulle sova så jag låg och maserade hans hand lite, Alvin & Joar försvann och helt plötsligt somnade jag ! XD
Höhö, var lite kul bara.
Men nu måste jag verkligen sova, för imorgon ska jag nog titta på "Vampires suck" och det längtar jag till! Alla säger att den är skit bra!
Puss & Godnatt
/Julïa (L)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0