SKOLA IMÅN, "YEY"

Hej hej bloggen ♥
Kom nyss hem från bion efter jag har sett Vampyrer Suger med Felicia. Handling? nej. Bra? ? Rolig? JAAAAAAAAA!
Asså den hade verkligen ingen handling, allting gick ju ut på att det var en parodi av Twilight & New moon liksom.
Men man skrattade ju.
Sen var det en ganska konstig kille som satt uppe med sin tjej raden ovanför oss, asså jag tror han var sjuk eller nåt för han skrattade jätte konstigt och kommenterade efter typ varje sak som hände, men han var ju ändå helt normal för Felicia hade sett honom i affären och köpt dricka ;) Så han kanske bara ville "sticka ut".
Men en gång i alla fall så var det ganska tyst i filmen och då började han skratta (hans skratt lät sjuuukt roligt) och då började jag och Felicia skratta åt honom också gjorde alla andra det :P
Han var lite konstig.

Imorgon börjar skolan! :( Blääää

Höhö... tyckte bara den passade in lite...
Nu ska jag förbereda mig inför imån.
Peace & Love
/Juliaa

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0